(ΕΝΟΤΗΤΕΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)
(Τί είναι το myTimologisi)
 
(37 intermediate revisions by 2 users not shown)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
{| class="wikitable" style="color:#ffffff; background-color:#474f58;" cellpadding="10"
+
== '''Τί είναι το [[myTimologisi]] ''' ==
!colspan="10" style="color:#ffffff; background-color:#474f58;"|[[file:Topmenu.jpg|1100px ]]
+
|-
+
|rowspan="6"|<div style="font-size:125%; border:none; margin:0; text-align:center; padding:.1em; color:#fff;">Καλώς Ήλθατε στο εγχειρίδιο χρήσης του '''Thesis cloud enterprise erp'''</div><br>
+
  
<div style="top:+0.2em; font-size:95%;  margin:0; text-align:center;">την πρώτη αμιγώς cloud - ολοκληρωμένη πρόταση εμπορικής και λογιστικής οργάνωσης για την επιχείρησης σας</div>
+
Το [[Αρχείο:Logo.png|text-bottom|alt=myTimologisi.gr]]  είναι η σύγχρονη, ολοκληρωμένη και ασφαλής λογιστική και εμπορική εφαρμογή πλήρους οργάνωσης και ανάπτυξης μίας Μικρής ή ΜικροΜεσαίας Επιχείρησης, την οποία σχεδίασε  και ανέπτυξε εξ ολοκλήρου η '''Thesis Cloud ERP Solutions''' , αξιοποιώντας τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας cloud computing και συνυπολογίζοντας τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις.
  
<div style="top:+0.2em; font-size:95%;  margin:0; text-align:center;">Τώρα με το [[Thesis]] οργανώνετε την επιχείρηση σας σε επίπεδο αντίστοιχο των μεγάλων, βιώσιμων και ανταγωνιστικών επιχειρήσεων</div>
+
Είναι ένα μοναδικό εργαλείο που οδηγεί τον επιχειρηματία προς τη βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
  
<div style="top:+0.2em; font-size:95%; margin:0; text-align:center;">Το σύγχρονο εργαλείο ανάπτυξης για το νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας!</div>
+
 
<br>
+
{| class="wikitable" style="color:#ffffff; background-color:#474f58;" cellpadding="10"
<div style="top:+0.2em; font-size:95%;  margin:0; text-align:center;">Στις σελίδες αυτές θα βρείτε όλη την βοήθεια που απαιτείται για την χρήση της ολοκληρωμένης εμπορικής και λογιστικής εφαρμογής.</div>
+
! colspan="1" style="font-size:125%; color:#ffffff; background-color:#808890;"|Το myTimologisi / cloud enterprise erp απευθύνεται
 +
|-
 +
|rowspan="6"| <div style="text-align: center;">σε επιχειρηματίες, οι οποίοι χωρις την κατοχή ιδιόκτητου λογισμικού και εξοπλισμού, <br>θέλουν να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές σαν υπηρεσία (SaaS) για να οργανώσουν εμπορικά και λογιστικά την επιχείρησή τους.</div>
 
|}
 
|}
  
== '''Μια πρώτη γνωριμία''' ==
+
To [[myTimologisi]] είναι ένα μοντέρνο σύστημα αξιοποίησης επιχειρηματικών πόρων (ERP). Διαχειρίζεται επιτυχώς κάθε είδους και μεγέθους επιχείρηση καθώς μπορεί εύκολα να αυτοματοποιήσει διαδικασίες και λειτουργίες. Έχει χαμηλές απαιτήσεις σε υλικοτεχνική υποδομή. Αρκεί μια απλή σύνδεση στο Internet για να είναι διαθέσιμες όλες οι δυνατότητές του. Είναι εύχρηστο και ευέλικτο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς χρονοβόρα εκπαίδευση από έναν αρχάριο χειριστή και βεβαίως μπορεί να εξυπηρετήσει τις πολύπλοκες απαιτήσεις κάθε προχωρημένου επαγγελματία και / επιχειρηματία. Είναι απόλυτα ασφαλές απέναντι σε κακόβουλες κινήσεις, βλάβες &  και σφάλματα υλικού.
+
Αφού επιλέξετε '''ΕΤΑΙΡΕΙΑ & ΧΡΗΣΗ''', έχετε πλέον πρόσβαση στο κυρίως σύστημα που κυρίως αποτελείται από:<br><br><br>
+
  
== '''ΕΝΟΤΗΤΕΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ''' ==
+
Διαθέτει υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης,  καθώς λόγω της υψηλής παραμετρικότητάς του μπορεί με ευκολία να εξυπηρετήσει οποιαδήποτε επιχειρηματική διαδικασία. Δίνει άμεσο και απόλυτο έλεγχο στον χρήστη του, καθώς μπορεί να απεικονίζει όλες τις επιχειρηματικές διαδικασίες, τους τομείς δραστηριότητας και να δίνει ενοποιημένες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Είναι γρήγορο και αξιόπιστο χάρη στην χρήση τεχνολογιών αιχμής. Παρέχει διαβαθμισμένη πρόσβαση ανά χρήστη. Αναβαθμίζεται αυτόματα χωρίς να χρειάζεται να απασχολείται ο χρήστης.
  
Επιλέγετε ενότητα από την κορυφή της οθόνης.<br><br>
+
<div>To [[myTimologisi]]   είναι έτοιμο να εκτελέσει τις βασικές εμπορικές και λογιστικές συναλλαγές, καθώς είναι ήδη παραμετροποιημένο σύμφωνα με τα ελληνικά και διεθνή λογιστικά πρότυπα, αλλά μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί και στις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησης από τον ίδιο τον χρήστη. Εσάς! </div>
[[file:Topmenu.jpg|1100px ]]<br><br>
+
  
'''Προφίλ''': Εισαγωγή και επεξεργασία στοιχείων εταιρίας και χρήστη.<br>
+
== '''Γενική Περιγραφή Συστήματος''' ==
 +
To '''myTimologisi''' είναι ένα μοντέρνο εργαλείο αξιοποίησης επιχειρηματικών πόρων (ERP). Ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες κάθε σύγχρονης επιχείρησης, ανεξαρτήτως πεδίου και μεγέθους, καθώς μπορεί εύκολα να αυτοματοποιήσει τις απαιτούμενες διαδικασίες και λειτουργίες της.
  
'''Συμβαλλόμενοι''': Εισαγωγή και επεξεργασία στοιχείων συμβαλλομένων (πελάτες, προμηθευτές κ.α.).<br>
+
== '''Καινοτομία και μοναδικότητα''' ==
  
'''Είδη''':Προσθήκη και επεξεργασία ειδών. Ταυτοποίηση και διαμόρφωση ειδών βάσει των δικών σας αναγκών.<br>
+
Η πρώτη και μοναδική ολοκληρωμένη πρόταση (εμπορική και λογιστική) πλήρους οργάνωσης μίας Μικρής και ΜικροΜεσαίας  Επιχείρησης. <br>
 +
• Προσφέρει άμεση έναρξη χρήσης του βασικού παραμετρικού περιβάλλοντος, και δυνατότητα εξατομίκευσής του στην συνέχεια. <br>
 +
• Είναι  πάντοτε και διαρκώς ενημερωμένη κεντρικά, εναρμονισμένη σ’ όλο το πλαίσιο του επιχειρείν (λογιστικό, εμπορικό) καλύπτοντας όλες τις αλλαγές τις νομοθεσίας. <br>
  
'''Προσφορές''': Εισαγωγή και επεξεργασία παραστατικών παραγγελιών & προσφορών.<br>
+
Διατίθεται με χρονομίσθωση δεν χρειάζεται αγορά και εγκατάσταση λογισμικού / software, servers πάγιο τέλος εγγραφής  που περιλαμβάνει υποστήριξη 4ων ωρών συμφωνημένη μηνιαία χρέωση.
  
'''Πωλήσεις''': Καταχώρηση και αναζήτηση παραστατικών πωλήσεων και εισπράξεων.<br>
+
== ''' Ποιό είναι το όφελος του επιχειρηματία''' ==
  
'''Αγορές''': Καταχώρηση και αναζήτηση παραστατικών αγορών και δαπανών.<br>
+
Αύξηση της απόδοσης  και της ανταγωνιστικοτητας της επιχείρησης<br>
 +
• Πλήρης έλεγχος της οικονομικής θέσης κάθε στιγμή<br>
 +
• Δεν απαιτεί οικονομική επένδυση για την απόκτησή της <br>
 +
• Άμεση και εύκολη πρόσβαση σε δεδομένα και στοιχεία <br>
 +
• Ασφάλεια, σιγουριά, διαρκή εναρμόνιση με τις νομοθετικές ρυθμίσης<br>
 +
• Έγκαιρη και έγκυρη διοικητική πληροφορία για τη λήψη αποφάσεων<br>
 +
• Μεγάλη ευελιξία  στη χάραξη επιχειρηματικής στρατηγικής<br>
 +
• Αποτελεσματική και δυναμική συνεργασία με όλα τα τμήματα της επιχείρησης και με όλους τους συνεργάτες <br>
  
'''Συγκεντρωτικά''': Παρακολουθήστε κινήσεις παραστατικών επιλέγοντας Χρονικό Διάστημα και Είδος ή Υπηρεσία ανα Στατιστικό Προσδιορισμό<br>
+
== '''Τι προσφέρει / Οι υπηρεσίες με μία ματιά''' ==
  
'''Λογιστική''':<br>
+
Ενοποιημένη λογιστική και εμπορική διαχείριση σύμφωνη με τον ΚΒΣ  <br>
 +
• Διαχείριση προμηθευτών, πελατών και λοιπών λογαριασμών. Εισπράξεις, πληρωμές, αξιόγραφα  <br>
 +
• Διαχείριση προσφορών παραγγελιών  <br>
 +
• Διαχείριση πωλήσεων και αγορών  <br>
 +
• Ευέλικτo και ολοκληρωμένο σύστημα αποθήκης για οποιοδήποτε σενάριο κωδικοποίησης ειδών (ακόμα και διαφορετική κωδικοποίηση εντός της ίδιας αποθήκης)  <br>
 +
• Καταστάσεις και ηλεκτρονικά αρχεία για TAXIS  <br>
 +
• Εισαγωγή / εξαγωγή στοιχείων σε Excel, XML, CSV κ.λ.π.  <br>
 +
• Αναλυτικά και συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία  <br>
 +
• Υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης  <br>
 +
• Διαχείριση οποιασδήποτε επιχειρηματικής διαδικασίας ή σεναρίου  <br>
 +
• Επεκτάσιμο χάρη στο υψηλό επίπεδο παραμετροποίησης  <br>
  
'''Παράμετροι''':
+
== '''Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά του''' ==
  
== '''ΚΑΡΤΕΛΕΣ''' ==
+
• Λειτουργεί σε οποιαδήποτε συσκευή με browser δεν απαιτεί εγκατάσταση και αγορά software  <br>
 +
• Παραμετροποιημένο για άμεση χρήση του μέσα σε λίγα λεπτά  <br>
 +
• Πολυ - παραμετρικό εφαρμόζεται σε οποιαδήποτε επιχειρηματική διαδικασία, από  την πιο απλή έως την πιο σύνθετη.  <br>
 +
• Υποστηρίζει πολλά σενάρια κωδικοποίησης αρχείου ειδών.  <br>
 +
• Ανοικτή αρχιτεκτονική υλοποιημένη μετεχνολογία αιχμής  <br>
 +
• Αποτελείται και επεκτείνεται ανά ανεξάρτητα module (λειτουργικά συστήματα) που αλληλεπιδρούν στην ίδια βάση  <br>
 +
• Συγχρονισμός των εμπορικών πράξεων με τη λογιστική αποτύπωσή τους  <br>
 +
• Οι ενημερώσεις γίνονται κεντρικά και είναι άμεσα διαθέσιμες στο χρήστη  <br>
 +
• Διαβαθμισμένη πρόσβαση χρηστών ανά εταιρία  <br>
 +
• Δημιουργία κοινότητας συνεργατών / προμηθευτών μέσω του ενοποιημένου εργονομικού περιβάλλοντος εργασίας (κοινή χρήση παραμέτρων σε ομοειδής επιχειρίσεις)  <br>
 +
• Ασφαλής χρήση και υψηλή ασφάλεια δεδομένων  <br>
 +
• Εύκολο, λειτουργικό, εργονομικό. Προσφέρει ευέλικτη αναζήτηση και παρουσίαση της πληροφορίας  <br>
  
Τα τμήματα των λειτουργικών μονάδων είναι οργανωμένα σε καρτέλες (tabs). <br>
+
== '''Πόσο εύκολα το αποκτάς''' ==
Στην πρώτη καρτέλα βρίσκονται τα βασικά στοιχεία της κάθε ενότητας, στο προ-τελευταίο οι '''ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ''' της, ενώ στο τελευταίο η '''ΒΟΗΘΕΙΑ'''. <br>
+
  
== '''Βασικές λειτουργίες''' ==
+
Όσο μικρή κι αν είναι η επιχείρησή σου, γίνεσαι συνδρομητής στο myTimologisi.gr, οργανώνεις την εμπορική και λογιστική διαχείριση της,
 
+
και σε συνεγασία και ταυτόχρονη επικοινωνία με όλη την ομάδα και με κάθε συνεργάτη, από όπου κι αν βρίσκεσαι, έχεις τον πλήρη έλεγχοτης αποτελεσματικής λειτουργίας της, με μία σύνθεση ίντερνετ και ένα browser. Άμεσα, εύκολα, σίγουρα, οικονομικά και σύμφωνα μ’ όλες τις νομοθετικές και φορολογικές ρυθμίσης.  
Οι λειτουργείες του συστήματος επιλέγονται από πλήκτρα (buttons) με το αριστερό κλικ του mouse.
+
Εξοικονομώντας χρόνο, χρήματα, ανθρώπινο δυναμικό, δημιουργείς τη βιώσιμη λειτουργία και ανάπτυξη της επιχείρησής σου στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείν και επικοινωνείν.
{| style="background-color:#e0d5c5; width: 100%; padding: 100px;"
+
|'''Κουμπί'''||'''Λειτουργία'''
+
|-
+
| [[File:B1.png|caption]]    ||Ο Σταυρός χρησιμοποιείται όπου χρειάζεται  να προσθέσετε μια εγγραφή (π.χ. νέος πελάτης)
+
|-
+
| [[File:B2.png|caption]]        ||Ο Κάδος διαγράφει ένα στοιχείο. Συνήθως πρόκειται για την εγγραφή που έχουμε μπροστά μας ή για κάποια που επιλέγουμε από λίστα
+
|-
+
| [[File:B3.png|caption]]    ||Ο Μεγ.Φακός χρησιμοποιείται για όπου χρειάζεται να κάνουμε αναζήτηση μέσα σε ένα σύνολο εγγραφών.
+
|-
+
| [[File:B4.png|caption]]    ||Το Check, σημαίνει αποδοχή μιας εργασίας ή μιας ενέργειας. Συνήθως σημαίνει αποθήκευση των αλλαγών που έχουμε κάνει σε μια οθόνη.
+
|-
+
| [[File:B5.png|caption]]    ||Το πλήκτρο εξόδου μας επιστρέφει στην προηγούμενη οθόνη, ενώ βρισκόμαστε σε μια άλλη χωρίς να αποθηκεύσει τις αλλαγές που έχουμε κάνει.
+
|-
+
| [[File:B6.png|caption]]    ||Το σύμβολο του εκτυπωτή εμφανίζεται όπου μπορούμε να εκτυπώσουμε είτε τα στοιχεία που έχουμε μπροστά μας είτε την ανάλυσή τους.
+
|-
+
| [[File:B9.png|caption]]    ||Το σύμβολο του Excel εμφανίζεται όπου μπορούμε να εξάγουμε στο excel τα στοιχεία που έχουμε μπροστά μας είτε την ανάλυσή τους.
+
|-
+
| [[File:B8.png|caption]]    ||Εξαγωγή σε μορφή PDF
+
|-
+
| [[File:B10.png|caption]]    ||Αντιγραφή (συνήθως αναφέρεται σε παραστατικά).
+
|-
+
| [[File:B11.png|caption]]    ||Διόρθωση (συνήθως αναφέρεται σε παραστατικά).
+
|-
+
| [[File:B12.png|caption]]    ||Αποστολή παραστατικού με email
+
|-
+
| [[File:B13.png|caption]]    ||Καθαρισμός - Κουμπί παραστατικών
+
|-
+
| [[File:B14.png|caption]]    ||Προεπισκόπηση σε PDF - Κουμπί παραστατικών 
+
|-
+
| [[File:B15.png|caption]]    ||Προσωρινή Αποθήκευση - Κουμπί παραστατικών 
+
|-
+
 
+
|}
+

Τελευταία αναθεώρηση της 15:01, 29 Σεπτεμβρίου 2021

Τί είναι το myTimologisi

Το myTimologisi.gr είναι η σύγχρονη, ολοκληρωμένη και ασφαλής λογιστική και εμπορική εφαρμογή πλήρους οργάνωσης και ανάπτυξης μίας Μικρής ή ΜικροΜεσαίας Επιχείρησης, την οποία σχεδίασε και ανέπτυξε εξ ολοκλήρου η Thesis Cloud ERP Solutions , αξιοποιώντας τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας cloud computing και συνυπολογίζοντας τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις.

Είναι ένα μοναδικό εργαλείο που οδηγεί τον επιχειρηματία προς τη βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.


Το myTimologisi / cloud enterprise erp απευθύνεται
σε επιχειρηματίες, οι οποίοι χωρις την κατοχή ιδιόκτητου λογισμικού και εξοπλισμού,
θέλουν να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές σαν υπηρεσία (SaaS) για να οργανώσουν εμπορικά και λογιστικά την επιχείρησή τους.

To myTimologisi είναι ένα μοντέρνο σύστημα αξιοποίησης επιχειρηματικών πόρων (ERP). Διαχειρίζεται επιτυχώς κάθε είδους και μεγέθους επιχείρηση καθώς μπορεί εύκολα να αυτοματοποιήσει διαδικασίες και λειτουργίες. Έχει χαμηλές απαιτήσεις σε υλικοτεχνική υποδομή. Αρκεί μια απλή σύνδεση στο Internet για να είναι διαθέσιμες όλες οι δυνατότητές του. Είναι εύχρηστο και ευέλικτο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς χρονοβόρα εκπαίδευση από έναν αρχάριο χειριστή και βεβαίως μπορεί να εξυπηρετήσει τις πολύπλοκες απαιτήσεις κάθε προχωρημένου επαγγελματία και / επιχειρηματία. Είναι απόλυτα ασφαλές απέναντι σε κακόβουλες κινήσεις, βλάβες & και σφάλματα υλικού.

Διαθέτει υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης, καθώς λόγω της υψηλής παραμετρικότητάς του μπορεί με ευκολία να εξυπηρετήσει οποιαδήποτε επιχειρηματική διαδικασία. Δίνει άμεσο και απόλυτο έλεγχο στον χρήστη του, καθώς μπορεί να απεικονίζει όλες τις επιχειρηματικές διαδικασίες, τους τομείς δραστηριότητας και να δίνει ενοποιημένες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Είναι γρήγορο και αξιόπιστο χάρη στην χρήση τεχνολογιών αιχμής. Παρέχει διαβαθμισμένη πρόσβαση ανά χρήστη. Αναβαθμίζεται αυτόματα χωρίς να χρειάζεται να απασχολείται ο χρήστης.

To myTimologisi είναι έτοιμο να εκτελέσει τις βασικές εμπορικές και λογιστικές συναλλαγές, καθώς είναι ήδη παραμετροποιημένο σύμφωνα με τα ελληνικά και διεθνή λογιστικά πρότυπα, αλλά μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί και στις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησης από τον ίδιο τον χρήστη. Εσάς!

Γενική Περιγραφή Συστήματος

To myTimologisi είναι ένα μοντέρνο εργαλείο αξιοποίησης επιχειρηματικών πόρων (ERP). Ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες κάθε σύγχρονης επιχείρησης, ανεξαρτήτως πεδίου και μεγέθους, καθώς μπορεί εύκολα να αυτοματοποιήσει τις απαιτούμενες διαδικασίες και λειτουργίες της.

Καινοτομία και μοναδικότητα

• Η πρώτη και μοναδική ολοκληρωμένη πρόταση (εμπορική και λογιστική) πλήρους οργάνωσης μίας Μικρής και ΜικροΜεσαίας Επιχείρησης.
• Προσφέρει άμεση έναρξη χρήσης του βασικού παραμετρικού περιβάλλοντος, και δυνατότητα εξατομίκευσής του στην συνέχεια.
• Είναι πάντοτε και διαρκώς ενημερωμένη κεντρικά, εναρμονισμένη σ’ όλο το πλαίσιο του επιχειρείν (λογιστικό, εμπορικό) καλύπτοντας όλες τις αλλαγές τις νομοθεσίας.

• Διατίθεται με χρονομίσθωση δεν χρειάζεται αγορά και εγκατάσταση λογισμικού / software, servers πάγιο τέλος εγγραφής που περιλαμβάνει υποστήριξη 4ων ωρών συμφωνημένη μηνιαία χρέωση.

Ποιό είναι το όφελος του επιχειρηματία

• Αύξηση της απόδοσης και της ανταγωνιστικοτητας της επιχείρησης
• Πλήρης έλεγχος της οικονομικής θέσης κάθε στιγμή
• Δεν απαιτεί οικονομική επένδυση για την απόκτησή της
• Άμεση και εύκολη πρόσβαση σε δεδομένα και στοιχεία
• Ασφάλεια, σιγουριά, διαρκή εναρμόνιση με τις νομοθετικές ρυθμίσης
• Έγκαιρη και έγκυρη διοικητική πληροφορία για τη λήψη αποφάσεων
• Μεγάλη ευελιξία στη χάραξη επιχειρηματικής στρατηγικής
• Αποτελεσματική και δυναμική συνεργασία με όλα τα τμήματα της επιχείρησης και με όλους τους συνεργάτες

Τι προσφέρει / Οι υπηρεσίες με μία ματιά

• Ενοποιημένη λογιστική και εμπορική διαχείριση σύμφωνη με τον ΚΒΣ
• Διαχείριση προμηθευτών, πελατών και λοιπών λογαριασμών. Εισπράξεις, πληρωμές, αξιόγραφα
• Διαχείριση προσφορών παραγγελιών
• Διαχείριση πωλήσεων και αγορών
• Ευέλικτo και ολοκληρωμένο σύστημα αποθήκης για οποιοδήποτε σενάριο κωδικοποίησης ειδών (ακόμα και διαφορετική κωδικοποίηση εντός της ίδιας αποθήκης)
• Καταστάσεις και ηλεκτρονικά αρχεία για TAXIS
• Εισαγωγή / εξαγωγή στοιχείων σε Excel, XML, CSV κ.λ.π.
• Αναλυτικά και συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία
• Υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης
• Διαχείριση οποιασδήποτε επιχειρηματικής διαδικασίας ή σεναρίου
• Επεκτάσιμο χάρη στο υψηλό επίπεδο παραμετροποίησης

Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά του

• Λειτουργεί σε οποιαδήποτε συσκευή με browser δεν απαιτεί εγκατάσταση και αγορά software
• Παραμετροποιημένο για άμεση χρήση του μέσα σε λίγα λεπτά
• Πολυ - παραμετρικό εφαρμόζεται σε οποιαδήποτε επιχειρηματική διαδικασία, από την πιο απλή έως την πιο σύνθετη.
• Υποστηρίζει πολλά σενάρια κωδικοποίησης αρχείου ειδών.
• Ανοικτή αρχιτεκτονική υλοποιημένη μετεχνολογία αιχμής
• Αποτελείται και επεκτείνεται ανά ανεξάρτητα module (λειτουργικά συστήματα) που αλληλεπιδρούν στην ίδια βάση
• Συγχρονισμός των εμπορικών πράξεων με τη λογιστική αποτύπωσή τους
• Οι ενημερώσεις γίνονται κεντρικά και είναι άμεσα διαθέσιμες στο χρήστη
• Διαβαθμισμένη πρόσβαση χρηστών ανά εταιρία
• Δημιουργία κοινότητας συνεργατών / προμηθευτών μέσω του ενοποιημένου εργονομικού περιβάλλοντος εργασίας (κοινή χρήση παραμέτρων σε ομοειδής επιχειρίσεις)
• Ασφαλής χρήση και υψηλή ασφάλεια δεδομένων
• Εύκολο, λειτουργικό, εργονομικό. Προσφέρει ευέλικτη αναζήτηση και παρουσίαση της πληροφορίας

Πόσο εύκολα το αποκτάς

Όσο μικρή κι αν είναι η επιχείρησή σου, γίνεσαι συνδρομητής στο myTimologisi.gr, οργανώνεις την εμπορική και λογιστική διαχείριση της, και σε συνεγασία και ταυτόχρονη επικοινωνία με όλη την ομάδα και με κάθε συνεργάτη, από όπου κι αν βρίσκεσαι, έχεις τον πλήρη έλεγχοτης αποτελεσματικής λειτουργίας της, με μία σύνθεση ίντερνετ και ένα browser. Άμεσα, εύκολα, σίγουρα, οικονομικά και σύμφωνα μ’ όλες τις νομοθετικές και φορολογικές ρυθμίσης. Εξοικονομώντας χρόνο, χρήματα, ανθρώπινο δυναμικό, δημιουργείς τη βιώσιμη λειτουργία και ανάπτυξη της επιχείρησής σου στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείν και επικοινωνείν.

Login