(→Παράμετροι Προσφορών) |
|||
(4 intermediate revisions by 2 users not shown) | |||
Γραμμή 17: | Γραμμή 17: | ||
==Καταχώρηση== | ==Καταχώρηση== | ||
− | [[File:prosfores01.jpg|thumb|right|550px|alt= | + | [[File:prosfores01.jpg|thumb|right|550px|alt=myTimologisi Προφίλ |<div style="text-align: right">myTimologisi Προσφορές / Καταχώρηση</div>]] |
Στην καρτέλα '''Καταχώρηση''' μπορείτε να δημιουργήσετε μια '''νέα προσφορά''' και να την αποστείλετε στον πελάτη σας ή να καταχωρήσετε μία προσφορά που λάβατε από έναν προμηθευτή σας. | Στην καρτέλα '''Καταχώρηση''' μπορείτε να δημιουργήσετε μια '''νέα προσφορά''' και να την αποστείλετε στον πελάτη σας ή να καταχωρήσετε μία προσφορά που λάβατε από έναν προμηθευτή σας. | ||
Γραμμή 31: | Γραμμή 31: | ||
<div id="mp-itn-h2" style="margin:0.0em; font-family:inherit; font-size:100%; border:1px solid #e50000; color:#000; padding:1.2em 1.4em;">'''Προσθήκη Παραστατικών Προσφορών:''' ''Στις Παραμέτρους Προσφορών και στην παράμετρο 9130 - Παραστατικά Προσφορών μπορείτε να προσθέσετε παραστατικό το οποίο στην συνέχεια θα εμφανίζεται στο Είδος Παραστατικού '' </div> | <div id="mp-itn-h2" style="margin:0.0em; font-family:inherit; font-size:100%; border:1px solid #e50000; color:#000; padding:1.2em 1.4em;">'''Προσθήκη Παραστατικών Προσφορών:''' ''Στις Παραμέτρους Προσφορών και στην παράμετρο 9130 - Παραστατικά Προσφορών μπορείτε να προσθέσετε παραστατικό το οποίο στην συνέχεια θα εμφανίζεται στο Είδος Παραστατικού '' </div> | ||
<br> | <br> | ||
− | Στις θέσεις '''Σειρά και Αριθμός Παραστατικού ''' εισάγετε δεδομένα μόνο εφ΄όσον η οργάνωση της επιχείρησης σας ακολουθεί διαδικάσίες αρίθμησης σε κάθε άλλη περίπτωση θα δωθεί αυτόματα από το σύστημα ένας τυχαίος οκταψήφιος αριθμός αναφοράς. Στην περίπτωση παραστατικού από προμηθευτή εισάγετε τον αριθμό που αναφέρεται στο παραστατικό. [[File:prosfores01b.jpg|thumb|right|550px|alt= | + | Στις θέσεις '''Σειρά και Αριθμός Παραστατικού ''' εισάγετε δεδομένα μόνο εφ΄όσον η οργάνωση της επιχείρησης σας ακολουθεί διαδικάσίες αρίθμησης σε κάθε άλλη περίπτωση θα δωθεί αυτόματα από το σύστημα ένας τυχαίος οκταψήφιος αριθμός αναφοράς. Στην περίπτωση παραστατικού από προμηθευτή εισάγετε τον αριθμό που αναφέρεται στο παραστατικό. [[File:prosfores01b.jpg|thumb|right|550px|alt=myTimologisi Προσφορές |<div style="text-align: right">myTimologisi Προσφορές / Καταχώρηση - Δημιουργία Προσφοράς</div>]] |
<br> | <br> | ||
:Στην '''Ημερομηνία''' επιλέγετε από το ημερολόγιο που αναπτύσσεται ή εισάγετε την ημερομηνία από το πληκτρολόγιο σε μορφή ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ πληκτρολογόντας και το '''/''' ενδιάμεσα. | :Στην '''Ημερομηνία''' επιλέγετε από το ημερολόγιο που αναπτύσσεται ή εισάγετε την ημερομηνία από το πληκτρολόγιο σε μορφή ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ πληκτρολογόντας και το '''/''' ενδιάμεσα. | ||
Γραμμή 92: | Γραμμή 92: | ||
==Επανεκτυπώσεις== | ==Επανεκτυπώσεις== | ||
− | [[File:prosfores02.jpg|thumb|right|400px|alt= | + | [[File:prosfores02.jpg|thumb|right|400px|alt=myTimologisi Προσφορές |<div style="text-align: right">myTimologisi Προσφορές / Επανεκτυπώσεις</div>]] |
Στην καρτέλα '''Επανεκτυπώσεις''' εμφανίζονται όλα τα παραστατικά που έχουν καταχωρηθεί ή εκδοθεί ή διαγραφεί. Εδώ μπορείτε: | Στην καρτέλα '''Επανεκτυπώσεις''' εμφανίζονται όλα τα παραστατικά που έχουν καταχωρηθεί ή εκδοθεί ή διαγραφεί. Εδώ μπορείτε: | ||
:> Να εμφανίσετε τα παραστατικά που έχουν καταχωρηθεί | :> Να εμφανίσετε τα παραστατικά που έχουν καταχωρηθεί | ||
Γραμμή 147: | Γραμμή 147: | ||
==Παράμετροι Προσφορών== | ==Παράμετροι Προσφορών== | ||
− | [[File:prosfores03.jpg|thumb|left|400px|alt= | + | [[File:prosfores03.jpg|thumb|left|400px|alt=myTimologisi Προσφορές |<div style="text-align: right">myTimologisi Προσφορές / Παράμετροι</div>]] |
Στην καρτέλα '''Παράμετροι Προσφορών''' μπορείτε: <br> | Στην καρτέλα '''Παράμετροι Προσφορών''' μπορείτε: <br> | ||
Γραμμή 172: | Γραμμή 172: | ||
Στο περιβάλλον <b>ΒΟΗΘΕΙΑ</b> μπορείτε να διαβάσετε οδηγίες για το σημείο που βρίσκεστε ή και να μεταβείτε σε οδηγίες για άλλη ενότητα. <br> | Στο περιβάλλον <b>ΒΟΗΘΕΙΑ</b> μπορείτε να διαβάσετε οδηγίες για το σημείο που βρίσκεστε ή και να μεταβείτε σε οδηγίες για άλλη ενότητα. <br> | ||
− | Πατώντας το ''' "Μεταφορά σε Εξωτερικό Παράθυρο" ''' που βρίσκετε επάνω δεξιά ανοίγει νέο φύλλο στον browser και μπορείτε με απόσχιση από τον browser να έχετε παράλληλο παράθυρο πλάι στην εφαρμογή για διαρκή αναζήτηση στο help. Επίσης μπορείτε και απευθείας με το link https:// | + | Πατώντας το ''' "Μεταφορά σε Εξωτερικό Παράθυρο" ''' που βρίσκετε επάνω δεξιά ανοίγει νέο φύλλο στον browser και μπορείτε με απόσχιση από τον browser να έχετε παράλληλο παράθυρο πλάι στην εφαρμογή για διαρκή αναζήτηση στο help. Επίσης μπορείτε και απευθείας με το link https://mytimologisi.gr να εισέλθετε στο help της εφαρμογής.<br> |
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ |
---|
Οι προσφορές δεν περιλαμβάνονται στις συγκεντρωτικές καταστάσεις ή στον υπολογισμό ΦΠΑ. Επίσης δεν εμφανίζονται στα υποσυστήματα "Συγκεντρωτικά" και "Λογιστική" |
ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Επιλέγοντας Προσφορές ενεργοποιείται η καρτέλα Καταχώρηση για την έκδοση προσφορών προς πελάτες ή για την καταχώρηση προσφορών από προμηθευτές.
Στην καρτέλα Καταχώρηση μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα προσφορά και να την αποστείλετε στον πελάτη σας ή να καταχωρήσετε μία προσφορά που λάβατε από έναν προμηθευτή σας.
Επιλέξτε συμβαλλόμενο μέσα από το πεδίο της αναζήτησης. Η διαδικασία είναι αρκετά εύκολη. Πατάτε με το ποντίκι (αριστερό κλίκ) μία φορά στο πεδίο αναζήτηση και πληκτρολογείτε μερικά γράμματα από την επωνυμία του συμβαλλόμενου ή κάποιο από τα ψηφία του Α.Φ.Μ. και η αναζήτηση θα σας παρουσιάσει μια προτεινόμενη λίστα αποτελεσμάτων με όλες τις πιθανές επιλογές. Μπορείτε επίσης να πατήσετε το ENTER και θα εμφανιστούν σε αναπτυσσόμενη λίστα όλοι οι συμβαλλόμενοι.
Επιλέγοντας συμβαλλόμενο, εμφανίζονται όλα τα καταγεγραμμένα στοιχεία του στην αριστερή στήλη. Εδώ μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του Συμβαλλόμενου που εμφανίζονται στην οθόνη (εκτός από το ΑΦΜ) και να αποθηκεύσετε τις αλλαγές πατώντας το εικονίδιο Καταχώρηση Νέων Δεδομένων.
Μπορείτε επίσης να εμφανίσετε την καρτέλα του πελάτη πατώντας την Εμφάνιση Καρτέλας Πελάτη και επιστρέφετε με .
Στο δεξιό υποπλαίσιο "Παραστατικό" επιλέγετε το Είδος Παραστατικού. Στα παραστατικά αυτά περιλαμβάνονται τα παραστατικά που θα αποστείλετε στους πελάτες (οι προσφορές, τα προτιμολόγια κλπ) και οι τύποι παραστατικών που θα καταχωρήσετε από τα παραστατικά που έχετε παραλάβει από τους προμηθευτές. Ετσι τα παραστατικά που εκδίδετε (που θα αποστείλετε στους πελάτες) έχουν στην κορυφή του παραστατικού και το λογότυπο της εταιρείας σας, ενώ τα παραστατικά των προμηθευτών δεν εμφανίζουν το λογότυπο. Η εκτύπωση ή όχι του λογοτύπου μπορεί παραμετρικά να τροποποιηθεί ( βλ. ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ 9130 - Παραστατικά Προσφορών ) .
Οι πληροφορίες που εισάγονται στην "Εκτίμηση" και στην "Κατάσταση" δεν εμφανίζονται στο παραστατικό που αποστέλλετε. Επίσης, κάνοντας χρήση της δυνατότητας διόρθωσης του παραστατικού μπορείτε να τροποποιήσετε τις πληροφορίες αυτές.
Οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες ή σχόλια προς τον συμβαλλόμενο εισάγονται στο πεδίο παρατηρήσεις.
Στον τομέα κεντρικά στην περιοχή εργασίας εισάγετε τα είδη, τις υπηρεσίες ή τα σχόλια. Η εισαγωγή γίνεται σε γραμμές. Κάθε γραμμή μπορεί να έχει χαρακτήρα προϊόντων ή υπηρεσιών και αντίστοιχα αξιακών προσδιορισμών. Μπορεί επίσης να είναι γραμμή σχολίων.
ΑΝΑΓΝΩΣΗ BARCODE: Κάνετε κλικ στο πεδίο του κωδικού και στην συνέχεια μπορείτε να αναγνώσετε το barcode του προϊόντος μέσω barcode scanner. Με την ολοκλήρωση της ανάγνωσης συμπληρώνεται και η γραμμή. Επαναλαμβάνετε για την επόμενη γραμμή.
ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΓΡΑΜΜΗΣ: Οποιαδήποτε συμπληρωμένη ή κενή γραμμή μπορεί να διαγραφεί με την χρήση του που βρίσκετε στην αριστερή άκρη της γραμμής.
Στα αξιακά πεδία της κάθε γραμμής συμπληρώνετε την αξία, το ποσοστό (χωρίς το σύμβολο %) ή το ποσό έκπτωσης και η γραμμή επανυπολογίζει τις αξίες. Μπορείτε, αφού έχετε επιλέξει το ποσοστό ΦΠΑ και έχετε εισάγει τα τεμάχια να εισάγετε στο δεξιό άκρο της γραμμής το τελικό ποσό (συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ) και η εφαρμογή θα υπολογίσει τα υπόλοιπα πεδία.
Στο κάτω μέρος εντός του διαγραμμισμένου πλαισίου στην αριστερή γωνία υπάρχουν οι επιλογές:
Στην καρτέλα Επανεκτυπώσεις εμφανίζονται όλα τα παραστατικά που έχουν καταχωρηθεί ή εκδοθεί ή διαγραφεί. Εδώ μπορείτε:
Τα αρχικά κριτήρια αναζήτησης εμφανίζουν όλα τα παραστατικά προς πελάτες και από προμηθευτές που έχουν εκδοθεί τον τρέχοντα μήνα.
Στο άνω πλαίσιο "Επιλογή Χρονικού Διαστήματος και Είδους ή Υπηρεσίας μπορείτε να διαμορφώσετε συνολικά τα κριτήρια αναζήτησης στα αντίστοιχα τέσσερα υποπλαίσια ως ακολούθως:
Όταν έχετε ολοκληρώσει με τα κρίτήρια αναζήτησης πατάτε Επιβεβαίωση και εμφανίζονται στο μεγάλο πλαίσιο τα αποτελέσματα. Εάν δεν εμφανιστεί καμμία γραμμή σημαίνει ότι η συνδυασμένη αναζήτηση με τα κριτήρια που επιλέξατε δεν δίνει αποτελέσματα. Οι γραμμές του πίνακα απεικονίζουν τα παραστατικά. 'Οταν το ποντίκι περνάει πάνω από αυτές υπογραμμίζονται. Πατώντας το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού αναδύεται παράθυρο με τα παραστατικό. Στην κορυφή του παραθύρου υπάρχουν οι επιλογές:
Πατώντας το ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ επιστρέφετε στον πίνακα αποτελεσμάτων.
Πατώντας το Διαγραφή Παραστατικού αλλάζετε την κατάσταση του παραστατικού σε "Διαγραμμένο". Το παραστατικό παραμένει στην βάση δεδομένων όμως ως διαγραμμένο. Μετά την διαγραφή του παραστατικού η εφαρμογή επιστρέφει στον πίνακα με τις γραμμές αποτελεσμάτων χωρίς να περιλαμβάνει το διαγραμμένο παραστατικό. Το παραστατικό αυτό είναι διαθέσιμο για επισκόπηση ή επαναφορά σε κατάσταση Εκδοθέν.
Πατώντας το Αντιγραφή Παραστατικού δημιουργείται νέο παραστατικό, με ημερομηνία όμως την τρέχουσα ημερομηνία. Επίσης το νέο αυτό παραστατικό δεν έχει χαρακτηρισμό "Είδος Παραστατικού" ούτε αρίθμηση. Το παραστατικό χαρακτηρίζεται αργότερα κατά την διόρθωση. Με την ολοκλήρωση της αντιγραφής η εφαρμογή επιστρέφει στον πίνακα με τις γραμμές αποτελεσμάτων.
Πατώντας το Διόρθωση Παραστατικού και με αποδοχή στο μήνυμα που ακολουθεί, η εφαρμογή σας μεταφέρει αυτόματα στην καταχώρηση με συμπλήρωση των δεδομένων από το παραστατικό αυτό. Αν πρόκειται για παραστατικό από αντιγραφή θα πρέπει να επιλέξετε και τον τύπο του παραστατικού. Στην αναζήτηση του Συμβαλλόμενου μπορείτε να επιλέξετε και να μεταβάλλετε τον συμβαλλόμενο. Συνεχίζετε όπως ακριβώς στην καταχώρηση του παραστατικού. Αν τελικά δεν επιθυμείτε την καταχώρηση των διορθώσεων, επιλέγετε
.
Πατώντας το Εκτύπωση/PDF/e-mail δημιουργείται αρχείο σε μορφή PDF το οποίο εμφανίζεται στο παράθυρο. Εδώ εμφανίζεται η δυνατότητα αποστολής του παραστατικού μέσω e-mail πατώντας το
Αποστολή Παραστατικού με e-mail. Επίσης εδώ μπορείτε να κατεβάσετε (download) το παραστατικό σε μορφή pdf πατώντας το
ή να το στείλετε σε εκτυπωτή που είναι συνδεδεμένος με τον υπολογιστή σας πατώντας το
.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ |
---|
Κάθε παραστατικό μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις τρείς καταστάσεις Εκδοθέν / Προσωρινό / Διαγραμμένο.
Όλα τα παραστατικά που καταχωρούνται ή εκδίδονται, αποθηκεύονται με με την κατάσταση "Εκδοθέν". Η εφαρμογή υποστηρίζει την διαγραφή παραστατικού, για λόγους όμως προστασίας των χρηστών και για σκοπούς διακρίβωσης, η διαγραφή παραστατικού σημαίνει ουσιαστικά την μεταβολή της κατάστασης του παραστατικού από Εκδοθεν σε Διαγραμμένο. Δίνεται επιπλέον η δυνατότητα ένα Διαγραμμένο παραστατικό να επανέλθει σε κατάσταση Εκδοθέν. Κατά την καταχώρηση ενός παραστατικού δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης. Το παραστατικό τότε αποθηκεύεται με κατάσταση Προσωρινά Αποθηκευμένο. |
Στην καρτέλα Παράμετροι Προσφορών μπορείτε:
Η τελευταία καρτέλα κάθε ενότητας σας οδηγεί απευθείας στην ΒΟΗΘΕΙΑ όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες και online manual για κάθε υποενότητα - περιοχή της εφαρμογής.
Στο περιβάλλον ΒΟΗΘΕΙΑ μπορείτε να διαβάσετε οδηγίες για το σημείο που βρίσκεστε ή και να μεταβείτε σε οδηγίες για άλλη ενότητα.
Πατώντας το "Μεταφορά σε Εξωτερικό Παράθυρο" που βρίσκετε επάνω δεξιά ανοίγει νέο φύλλο στον browser και μπορείτε με απόσχιση από τον browser να έχετε παράλληλο παράθυρο πλάι στην εφαρμογή για διαρκή αναζήτηση στο help. Επίσης μπορείτε και απευθείας με το link https://mytimologisi.gr να εισέλθετε στο help της εφαρμογής.
Στο περιβάλλον βοηθείας μπορείτε να αναζητήσετε πληροφορίες με βάση λέξεις - κλειδιά χρησιμοποιώντας το πεδίο της αναζήτησης. Η αναζήτηση επεκτείνεται σε όλες τις σελίδες βοήθειας και όχι μόνο στην σελίδα αυτή.