To THESIS δεν απαιτεί καμμία εγκατάσταση λογισμικού ή άλλη διαδικασια για να λειτουργήσει.
Το μόνο που χρειαζόσαστε είναι ένα PC ή τάμπλετ με σύνδεση στο Interet και η ιδιότητα του μέλους στην κοινότητα του THESIS , να είστε δηλαδή ένας ΧΡΗΣΤΗΣ.

ΧΡΗΣΤΗΣ
Αποτελεί κεντρική οντότητα του συστήματος. Κάθε χρήστης διαθέτει έναν ή περισσότερους ΡΟΛΟΥΣ που συνήθως του έχουν ανατεθεί από άλλους χρήστες/διαχειριστές.

Οι ρόλοι κάθε χρήστη καθορίζουν τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ του στους πόρους τους συστήματος.
Π.χ. κάποιος χρήστης μπορεί βλέπει μια εταιρία κάποιος όχι. Κάποιος μπορεί να εκτελέσει τιμολόγηση και κάποιος όχι, κάποιος μπορεί να διαγράψει εγγραφές και κάποιος όχι κ.ο.κ.
Κάθε χρήστης εγγράφεται μόνο μια φορά στο σύστημα και παραμένει εκεί για όσο επιθυμεί.

Εγγραφή στο σύστημα

Αν δώσετε τη διεύθυνση https://cloud.thesis.software σε οποιονδήποτε περιηγητή Ιντερνετ (Browser) θα βρεθείτε μπροστά στην πύλη εισόδου του συστήματος.
Ως νέος χρήστης θα πρέπει να εγγραφείτε επιλέγοντας ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΩΡΑ. Στην επόμενη οθόνη συμπληρώστε ΟΛΑ τα πεδία καθώς είναι υποχρεωτικά.

ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ Γράψτε το πραγματικό σας όνομα.
PUBLIC NAME Γράψτε το δημόσιο όνομα σας.
Ε-MAIL Γράψτε το e-mail σας. Προσοχή: δώστε μια υπαρκτή διεύθυνση email καθώς σε αυτήν θα αποσταλεί τόσο το μήνυμα για την :επιβεβαίωση της εγγραφής σας όσο και χρήσιμες πληροφορίες για το σύστημα και τη δραστηριότητά σας σε αυτό.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Δώστε τον κωδικό που επιθυμείτε.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Επαναλάβετε για επιβεβαίωση τον κωδικό – γράψτε τον ξανά όχι copy/paste.
Κάντε κλικ στο ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΩΡΑ Σε λίγα λεπτά θα λάβετε στο email που καταχωρίσατε τον σύνδεσμο (url link) επιβεβαίωσης. Ακολουθώντας τον (κλικ ή αντιγραφή σε browser) είστε πλέον μέλος της κοινότητας των χρηστών του THESIS.

Είσοδος στο σύστημα

Ως εγγεγραμένος χρήστης έχετε 3 πιθανές επιλογές κατά την είσοδό σας:

Επιλογή Εταιρείας & Χρήσης
Επιλέξτε την εταιρία και την χρήση στην οποία θέλετε να εισέλθετε. Σαν νέος χρήστης αρχικά έχετε πρόσβαση μόνο στην DEMO εταιρία. ::(Σας συστήνουμε να μπείτε για να εξοικειωθείτε με το σύστημα.)
Αργότερα θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια ή περισσότερες εταιρίες που εσείς έχετε δημιουργήσει ή για τις οποίες σας έχει εξουσιοδοτήσει κάποιος άλλος χρήστης.
Αίτημα Εξουσιοδότησης
Συμπληρώστε:
ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ το όνομα χρήστη
E MAIL το E MAIL σας
ΑΦΜ της εταιρίας
ΕΠΩΝΥΜΙΑ της εταιρίας
Κάντε κλικ στο ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ
Στη συνέχεια θα σας αποσταλεί email με σχετικές οδηγίες.
Δημιουργία Εταιρίας
Σε αυτήν την επιλογή συμπληρώστε υποχρεωτικά:
ΟΝΟΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ όπως ακριβώς ορίζεται στα φορολογικά της στοιχεία.
ΑΦΜ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ
E MAIL
Κάντε κλικ στο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Μια πρώτη γνωριμία

Αφού επιλέξετε ΕΤΑΙΡΕΙΑ & ΧΡΗΣΗ, έχετε πλέον πρόσβαση στο κυρίως σύστημα που κυρίως αποτελείται από:
ΕΝΟΤΗΤΕΣ: Οι λειτουργικές του μονάδες (modules) επιλέγονται από την κορυφή της οθόνης.
ΚΑΡΤΕΛΕΣ: Τα τμήματα των λειτουργικών μονάδων είναι οργανωμένα σε καρτέλες (tabs).

ΕΝΟΤΗΤΕΣ & Λειτουργία

Επιλέγετε ενότητα από την κορυφή της οθόνης.

Topmenu.jpg

Προφίλ: Εισαγωγή και επεξεργασία στοιχείων εταιρίας και χρήστη.

Συμβαλλόμενοι: Εισαγωγή και επεξεργασία στοιχείων συμβαλλομένων (πελάτες, προμηθευτές κ.α.).

Είδη:Προσθήκη και επεξεργασία ειδών. Ταυτοποίηση και διαμόρφωση ειδών βάσει των δικών σας αναγκών.

Προσφορές: Εισαγωγή και επεξεργασία παραστατικών παραγγελιών & προσφορών.

Πωλήσεις: Καταχώρηση και αναζήτηση παραστατικών πωλήσεων και εισπράξεων.

Αγορές: Καταχώρηση και αναζήτηση παραστατικών αγορών και δαπανών.

Συγκεντρωτικά: Κινήσεις παραστατικών με βάση Χρονικό Διάστημα και Είδος ή Υπηρεσία ανά Στατιστικό Προσδιορισμό

Λογιστική: Συγκεντρωτικός και Αναλυτικός πίνακας εσόδων, εξόδων, Κινήσεις Ταμείου, Φόρμα Φ.Π.Α., Μ.Υ.Φ. με βάση Χρονικό Διάστημα

Παράμετροι:Εισαγωγή και επεξεργασία παραμέτρων ταυτοποίησης Συμβαλλόμενων, Είδους, Παραστατικών, Κινήσεων Ταμείου κ.α.


ΚΑΡΤΕΛΕΣ

Τα τμήματα των λειτουργικών μονάδων είναι οργανωμένα σε καρτέλες (tabs).
Στην πρώτη καρτέλα βρίσκονται τα βασικά στοιχεία της κάθε ενότητας, στο προ-τελευταίο οι ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ της, ενώ στο τελευταίο η ΒΟΗΘΕΙΑ.


Στην πρώτη καρτέλα βρίσκονται τα βασικά στοιχεία της κάθε ενότητας, στο προ-τελευταίο οι ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ της, ενώ στο τελευταίο η ΒΟΗΘΕΙΑ.
• Χειριστήρια Βασικών λειτουργιών.
Οι λειτουργείες του συστήματος επιλέγονται από πλήκτρα (buttons) με το αριστερό κλικ του mouse.

Κουμπί Λειτουργία
caption Ο Σταυρός χρησιμοποιείται όπου χρειάζεται να προσθέσετε μια εγγραφή (π.χ. νέος πελάτης)
caption Ο Κάδος διαγράφει ένα στοιχείο. Συνήθως πρόκειται για την εγγραφή που έχουμε μπροστά μας ή για κάποια που επιλέγουμε από λίστα
caption Ο Μεγ.Φακός χρησιμοποιείται για όπου χρειάζεται να κάνουμε αναζήτηση μέσα σε ένα σύνολο εγγραφών.
caption Το Check, σημαίνει αποδοχή μιας εργασίας ή μιας ενέργειας. Συνήθως σημαίνει αποθήκευση των αλλαγών που έχουμε κάνει σε μια οθόνη.
caption Το πλήκτρο εξόδου μας επιστρέφει στην προηγούμενη οθόνη, ενώ βρισκόμαστε σε μια άλλη χωρίς να αποθηκεύσει τις αλλαγές που έχουμε κάνει.
caption Το σύμβολο του εκτυπωτή εμφανίζεται όπου μπορούμε να εκτυπώσουμε είτε τα στοιχεία που έχουμε μπροστά μας είτε την ανάλυσή τους.
caption Το σύμβολο του Excel εμφανίζεται όπου μπορούμε να εξάγουμε στο excel τα στοιχεία που έχουμε μπροστά μας είτε την ανάλυσή τους.
caption Εξαγωγή σε μορφή PDF
caption Αντιγραφή (συνήθως αναφέρεται σε παραστατικά).
caption Διόρθωση (συνήθως αναφέρεται σε παραστατικά).
caption Αποστολή παραστατικού με email
caption Καθαρισμός - Κουμπί παραστατικών
caption Προεπισκόπηση σε PDF - Κουμπί παραστατικών
caption Προσωρινή Αποθήκευση - Κουμπί παραστατικών

Login